ثقافة وفنون

ظهور مفاجئ وصادم لأسما شريف منير بمهرجان القاهرة للدراما

الحياة نيوز ـ فاجأت الممثلة والإعلامية المصرية أسما شريف منير الجمهور بإطلالتها خلال مشاركتها في مهرجان القاهرة للدراما، وظهرت حليقة الرأس تماما مع استخدام صبغة الشعر باللون الأصفر لما تبقى من شعر في رأسها.

وخلال الساعات الماضية، وقبل ظهورها في حفل مهران القاهرة للدراما، ظهرت أسما شريف منير في مقطع فيديو مفاجئ، ونشرت ابنة الفنان شريف منير، فيديو عبر حسابها الشخصي بموقع (إنستغرام)، وهي تقوم بحلاقة شعرها كاملا على الهواء.

 ونشرت أسما شريف منير الفيديو بتعليق: “شعري بقاله فترة بيقع جامد، ده غير أن من كتر العمايل أتحرق وبقي مش صحي خالص، غير الغدة وتأثرها عليه، قررت أنفذ قرار كان بقالي كتير أوي نفسي أخده، أبدا من جديد، أحرر نفسي، افتح صفحة جديدة، حقيقي هو قرار صعب جدًا بس حسسني بقوة وتفاؤل”.

وأضافت أسما شريف منير: “رميت ورايا حاجات كتيرة أوى بمجرد إني شلت شعري، قلبي كان بيدق جدًا وبعديها حسيت أني مليان أدرينالين.. خطوة جريئة ومرعبة بس حسه إني طالعة منها بدرس .. عارفة إن في ناس كتير هتهاجمني بس انا فراق معايا إحساسي بالراحة اللي انا حسها دلوقتي عادي بطول تاني بس الإحساس ده مش هحسه غير مرة.. بكره هتشوفوا النتيجة الأخيرة”.

تابعنا على نبض

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى

الرجاء ايقاف مانع الاعلانات لتصفح الموقع

برجاء دعمنا عن طريق تعطيل إضافة Adblock