عالم الجريمة

إبتزّ سيدة بعد أن سحر زوجها : بيعاشرني بعد ربطي

الحياة نيوز – تفاصيل صادمة روتها زوجة مصرية، قادها حظها العاثر إلى شيخ بسبب معاملة زوجها السيئة معها ومعاشرته لها بسادية.
تروي الزوجة مأساتها، مشيرة إلى انها كانت متزوجة من رجل يهينها ويضربها هو وأسرته، مشيرة إلى أن زواجها منه لم يستمر سوى 90 يومًا، ثم طلبت الطلاق وحصلت عليه.
وتستكمل الزوجة حسب صدى البلد المصري، مأساتها : بعد فترة من طلاقي تجوزت اول حد جالي، وكان أقل مني في التعليم، وشوفت ايام ابشع من الزواجة الاولي، كان يضربني ويربطني طول الليل بالحبال ويضربني بالسلك، ويشرب حشيش ويمارس العلاقة الزوجية بصورة سادية “.
وتضيف : طلبت الطلاق منه لكن أهلي ضربوني وأخويا هددني بالقتل، وقالي مفيش طلاق، وفي يوم واحدة صاحبتي قالتلي هاتي حاجة من ملابس جوزك ونروح لشيخ يعمله عمل علشان يهدي شوية معاكي وربنا يهدي سركم” روحت فعلا معاها، تتابع الفتاة قصتها ” بعت دهب وروحت للشيخ وأخدت معايا حاجة من ملابس جوزي الداخلية – فيها عرقه، وعملت حجاب و فعلا جوزي هدي شوية في المعاملة معايا، وبعد فترة حصلت مصيبة تانية، الشيخ قالي لازم نجدد الحجاب تاني”.
وتستكمل الزوجة: الشيخ طلب مني فلوس، قولتله مش معايا تاني، فطلب منى ممارسة الرذيلة مقابل عدم فضيحتى، رفضت وبيهددني إنه يفضحني الأمرين الانتحار والان حائرة بين الانتحار أو الطلاق.

تابعنا على نبض

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق